úterý 26. prosince 2017

Nejúspěšnější vánoční dárek aneb recenze na fotoknihu od Saaldigital


Cca před rokem jsem dostala od společnosti Saaldigital možnost vyzkoušet jejich fotoslužby zdarma - pouze za následovné napsání recenze. Původně jsem měla v plánu "vydat" vlastní kuchařku, ale protože loňská zima byla extrémně hektická a najít si čas na výběr top receptů, všechno zformátovat atd. nebylo v mých silách, postupně jsem využití poukazu odposouvala až k letošnímu podzimu.
Přestože jsem nakonec téma knihy pozměnila, myslím si, že i tak má recenze na mém blogu místo - řekla bych, že valná většina foodbloggerů si tak celkově potrpí na krásno, focení, získala jsem dojem, že velká část z nás má i ráda přírodu a ráda tvoří. A fotokniha, ať už s tou nebo tou tematikou, je takovým krásným diy dárkem, který potěší nejednoho příbuzného.

S tvorbou fotoknih jsem neměla žádné zkušenosti, možná proto mě napoprvé trochu vyděsilo, co práce to obnáší. Když jsem se k programu od Saaldigital dostala při druhém pokusu, už jsem byla připravená na to, že mi tvorba knížky nějaké to odpoledne i nervy stát bude, takže ve finále mi ta příprava nepřišla tak strašná, jako napoprvé. Když jsem si zvykla na systém a naučila, co je potřeba si hlídat, šla mi tvorba už docela rychle. Kriticky však musím ohodnotit textový editor - zformátování předmluvy mi zabralo snad stejně času jako všechno ostatní dohromady a stejně jsem se tam nevyhla překlepu, protože práce v textovém okně opravdu není přehledná a chyby se hledají velice špatně.

Po vytvoření knihy jsem vše zkontrolovala, zaplatila, odeslala objednávku a čekala.
Během pár dní (opravdu šlo o asi dva nebo tři, takže rychlovka veliká), mi přišel balíček. Poté co jsem knížku vybalila, následovalo jedno velké WOW! Kniha je fakt nádherná, vypadá velmi profesionálně, všechny fotky jsou focené mobilem, místy ještě prohnané viberem nebo instagramem a přesto jsou nádherné, nerozpixelované, ostré, plné barev! Ještě jednou wow!

Nádherně vypadají jak krajinky, tak např. houby focené zblízka. Matný přebal a lesklé fotky uvnitř jsou podle mě vážně skvělá kombinace.

Když pak pod stromečkem rodiče knížku vybalili, jejich první reakce byla: "Kdes tu knížku koupila?" Tak profesionálně vypadá!

Doufám, že zpracování je opravdu kvalitní a dlouhodobé (ne jen na první pohled) a knížka dlouho vydrží, protože už teď je jasné, že bude muset vydržet mnoho listování...

Za sebe mohu fotoknihu od Saaldigital opravdu doporučit - zejména tehdy, pokud chcete výjimečný dárek - k životnímu jubileu, významným událostem apod. Normálně by tato 42stránková knížka stála 1200 Kč, což není málo, takže myslím, že na fotky z dovolené stačí i levnější varianty. Ale pokud chcete luxus, který vám vyrazí dech, je Saaldigital určitě dobrou volbou.


Žádné komentáře:

Okomentovat