středa 15. července 2015

Časopis Sweet Dreams


O časopisu Sweet Dreams jsem už párkrát slyšela. Četla jsem o něm myslím už na několika blozích a fotky na jejich facebooku mi vždycky přišly hrozně krásné. A tak když jsme zakončovali naši chodskou dovolenou výletem za hranice do německé Edeky a já tam tento časopis uviděla, neodolala jsem. Stojí sice 5 Euro, ale je doopravdy nádherný. Myslím, že česká vydavatelská scéna by se mohla značně inspirovat.



Časopis je vytištěn na matném, kvalitním papíře a k zakoupení vás naláká i bez přeplácané obálky. Má 114 stránek a z toho pouze 1(!) stránka je vyslovená reklama. Samozřejmě, že jako v jiných kulinářských časopisech, se i tady najdou doporučení na ty zaručeně nejlepší výrobky. Ale tak nějak mi i tato skrytá reklama vadí poněkud méně, než v časopisech, které si kupuju u nás. Snad proto, že i tato reklama se drží tématu daného čísla.



V aktuálním čísle August/September najdete recepty na dezerty z jablek, hrušek, švestek a ostružin. A pak také pár marmeládových receptů. U každého zmíněného ovoce je několik receptů na dorty, recept na něco méně luxusního (bábovka, bublanina, štrúdl...) a pak několik receptů na vyslovené rychlovky, často nepečené.

U náročnějších dezertů je podrobný postup doplněný o obrázky.



Líbí se mi i nápad obsahu s obrázky, což umožňuje doopravdy rychlou orientaci. Dobré jsou i tipy, kde sehnat méně obvyklé suroviny.


Kromě receptů je v tomto vydání také článek o sladidlech - spíše než o jejich ne/zdravosti referuje o možnostech užití jednotlivých druhů při pečení a jejich vlastnostech, což oceňuji.

Celkově se mi tedy časopis velice líbí, avšak vzhledem k tomu, že ovoce, ze kterého recepty vycházejí, ještě není zralé, nemůžu zatím poskytnout reference ohledně toho, jak recepty fungují. A tak by mě zajímaly Vaše zkušenosti: Zkoušeli jste už někdy péct podle Sweet dreams? A s jakým výsledkem? 

Žádné komentáře:

Okomentovat