čtvrtek 19. února 2015

Ordr.cz - recenze na novou službu rozvozu jídla


Rozvážkové služby jsem nikdy moc nevyužívala, protože jsem vždycky bydlela buď mimo dosah, nebo se to týkalo obvykle jen pizzy a neměla jsem na to chuť, nebo jsem šetřila. Nedávno se mi ale dostal do ruky leták ordr.cz, který na sobě měl jednak promo kód, takže jídlo byla za padesátikorunu, druhak služba nabízí rozvoz jídel v době oběda a večeře a nejedná se o pizzu, a za třetí sliboval dovoz do několika málo minut. A tak jsme to s Belgičanem vyzkoušeli.

Vybírat si moc nemůžete - vždy je jedno jídlo k obědu, jedno k večeři. Řekla bych ale, že jídla nebývají kontroverzní, tedy že budou chutnat většině lidí. Bývají různá kuřecí masa, špízy, kebaby, těstoviny atd. Já jsem ochutnala mousaku, Belgičan mousaku a kebab.

Mousaka mi chutnala, byla dobře okořeněná, mohla bych tam mít trochu víc lilku, ale celkově bylo jídlo opravdu dobré. Kromě toho byl i zelný salát, který mám velice ráda. Belgičanovi chutnala mousaka taky, kebab ohodnotil jako běžný průměr.

Ohromnou výhodou je rychlost dovozu. Můžete si být jisti, že do deseti minut bude kurýr u vás před domem, u mě byl dokonce ještě dřív, než jsem si stihla obout boty.

Jídlo tak máte na stole opravdu během několika málo minut a je teplé, nic vystydlého.

Za nevýhodu považuju ovšem poměrně vysokou cenu - 130 Kč za porci není úplně málo, obzvlášť když přihlédnu k tomu, že porce je dostačující tak pro ženu, která akorát celý den kouká do počítače. Pro chlapy, stejně jako pro ženy, které mají během dne i trochu pohybu, to může být málo. Hloupé je také to, že služba funguje jen v centru Prahy - na Břevnov či do Nuslí vám jídlo nepřivezou.

Já si tak jídlo objednám znovu teprve ve chvíli, kdy budu mít zase nějakou slevu a jídlo mě nevyjde na víc než na 80 Kč. Je mi jasné, že za kvalitu si má člověk připlatit, jakožto chudý student si ale ty těstoviny můžu hodit do hrnce sama a výrazně ušetřím.

A co vy, máte nějakou zkušenost s ordr.cz?

Žádné komentáře:

Okomentovat