pátek 16. ledna 2015

Rakytníkový sirup - recenze



Po včerejším nezdravém receptu na croque madame jsem si říkala, že by to dnes chtělo nějakou nápravu. A tak mě napadlo, že vám dám tip na to, kde sehnat výborný rakytníkový sirup, který bude chutnat i těm největším odpůrcům zdravé výživy. 

Já osobně mám k rakytníku pozitivní vztah. Už je to nějakých pár let, co se moje maminka začala zajímat o zdravou výživu. A někde si vyčetla, že rakytník je úžasný zdroj vitaminu C. A pak zjistila, že jeden takový plodný rakytník má na zahradě sousedka naší babičky. Slovo dalo slovo a za pár dní jsem šla k paní sousedce očesávat sytě oranžové plody trnitého rakytníku. Kdo jste už někdy rakytníkové plody sklízel, víte, jaká je to piplačka. Od těch dob jsem v očích babiččiny sousedky to nejúžasnější děvče na světě a kdykoliv může, dohazuje mě svému vnukovi. Takže taková je moje milá příhoda s rakytníkem.

Když jsem tedy nedávno ke svému svátku dostala dárkový koš, ve kterém se mimo jiné vyjímal rakytníkový sirup, byla jsem mile překvapena a hned po Vánocích jsem sirup ozkoušela. Rakytník má totiž svou specifickou chuť, kterou si uchovává i po doslazení a ne každému musí nutně chutnat. V tomto případě je rakytník doslazován medem, jehož chuť někdy vadí mně. Musím však říct, že tento sirup je chuťově velmi dobrý, osvěžující a chutnal i ostatním, kterým jsem jej nabídla. Já osobně jsem už několik dlouhých let zvyklá pít obyčejnou čistou kohoutkovou vodu. Občas mě ale přeci jen přepadne chuť na sladké pití a toto je dobrý způsob, jak ji ukojit a přitom příliš nezhřešit. Myslím, že to může být i dobrá cesta pro ty z vás, kteří mají děti, které by nejraději pořád pily různé jupíky, fanty nebo další mnohoéčkové záležitosti.  O tom, jak je rakytník úžasně zdravý se můžete dočíst zde.

A kde tedy tento sirupový zázrak sehnat? Můžete si jej objednat na těchto stránkách. Plzeňáci jsou úplně u zdroje, ostatní se musí spolehnout na eshop. Podotýkám, že s výrobcem Sklenice zdraví nejsem nijak spřízněná. Je mi jen sympatické, že se někdo vrhl na výrobu kvalitních a dobrých zdravých věcí.

Až ochutnám i další jejich výrobky, dám echo, jak jsem spokojena s nimi. K testování mám ještě meduňkový sirup a dvě různé chilli omáčky. A co vy, máte s výrobcem Sklenice zdraví také nějaké osobní zkušenosti?

1 komentář:

  1. mno, tak na internetu hledám, jak inzeruje konkurence, protože mě najisto.cz tlačí reklamu na jejich webu, ale pro mě jsou 5 tisíc velké peníze, protože na každém výrobku máme pár korun marže a přitom mě napadlo si taky (poprvé) zadat dotaz na recenze na vlastní firmu a to jsem koukala! no, celkem jste mě potěšila, že Vám chutná. Rakytníkový sirup s medem je dělaný za studena do 40 stupnů, pouze, aby se ovocná šťáva spojila s medem, proto je tak voňavý a chutný, med je od místního pana včelaře, žádná marže nikoho dalšího navíc. Děláme to, jak nejlépe umíme a jak nám velí zdravý selský rozum a celoživotní láska k bylinkám a ke všemu, co se z přírody dá chutně zužitkovat a prospěje. Paní Evu neznám, nikdy jsem ji neviděla, ale děkujeme. Daniela Okrouhla sklenicezdravi.cz

    OdpovědětVymazat