sobota 24. ledna 2015

Kakaová pohanková kaše


Máte pravdu. Variací na pohankovou kaši tu již pár mám. Jenže když ono jich není nikdy dost. Když ona je to tak příjemná snídaně. Mírně oslazená kaše, banán, kakao, které dodá kaši šmrnc a kokos navrch... Někde jsem teď navíc objevila článek o podnikatelském projektu Naše kaše a moc se mi líbil slogan "Chutná líp než vypadá." Tak to je přesné! Už jakou dobu si lámu hlavu s tím, jak tu kaši nafotit nějak lákavě, ale zároveň se mi nechce špinit osmero misek na různé postupné smíchávání ingrediencí, nechci fotky upravovat víc než je zdrávo a kaše prostě vážně fotogenická není. V zimě navíc nemám ani ty jahody nebo maliny, kterými by se image nechala trochu pozvednout. Prostě musíte ve výbornou chuť kaše věřit i bez dokonalé fotky.
A abych vás navnadila ještě víc, řeknu vám, že je to skvělý ranní základ pro běžkařskou lyžovačku - proběhla jsem se dnes na lyžích z Bedřichova přes Kristiánov až na Prezidentskou chatu a jak mi to po tak dobré snídani jelo! I na tom přemrzlém sněhu! 
Takže dobrou chuť a skol! 

Ingredience na 1 vydatnou snídani:
půl hrnku horkého mléka
asi 5 velkých lžic pohankové kaše (já mám ráda Nominu)
2 lžičky kakaa
1 lžička cukru
kousíček másla
1 banán
lžíce kokosu

Postup:
Kaši vmíchám do mléka. Přidám máslo, nechám rozpustit a zamíchám. Nakrájím banán, přidám ke kaši, přidám také kakao a cukr. Promíchám. Nakonec posypu kokosem. 


Žádné komentáře:

Okomentovat