pátek 23. ledna 2015

Brokolice s máslem a sýrem


Seděla jsem takhle doma u stolu, za oknem zataženo, déšť se sněhem, pod oknem dva dělníci snažící se vyvrtat cosi do zdi baráku zatímco já se snažila vrýt si do paměti všechny ty poučky z neuropsychologických skript. Dost depresivní kombinace, řeknu vám - randál z megavrtačky a informace o alzheimerově a jiných fajnových demencích. Obzvlášť, když si ze všeho nejvíc dementní připadáte vy sami, neboť nejste schopni udržet v paměti víc jak dvě slova z textu. A tak jsem si řekla, že k obědu bude brokolice, protože nejen, že jsem se včera přejedla burgrem v Sovových mlýnech (čerpali jsme vánoční voucher), ale taky jsem potřebovala něco na nervy a to brokolice je. Předpokládám, že tento recept většina z vás zná, není ale na škodu ho připomenout. Třeba zjistíte, že jste brokolici vlastně neměli už strašně dávno a že na ni máte docela i chuť :)

Ingredience:
brokolice v množství podle chuti a hladu
rozehřáté máslo
nastrouhaný sýr
sůl

Postup:
Brokolici uvařím do měkka (trvá to asi 4 minuty od začátku varu vody, můžete případně vařit i v páře). Vyndáme z hrnce, necháme okapat. Přendáme na talíř, přelijeme rozpuštěným máslem, osolíme a posypeme nastrouhaným sýrem. Rychle zkonzumujeme. 


Žádné komentáře:

Okomentovat