pondělí 10. listopadu 2014

Vajíčková pomazánka jako ze školky



Klasika ze školky, moje nejoblíbenější pomazánka ever, o jejíž napodobeninu jsem se doma snažila mnohokrát a bez úspěchu. Až jsem pak jednou zkombinovala dva recepty a vyšla z toho ta moje „školková“ verze. Nechám na vás, jestli ji budete připravovat jen o Velikonocích, nebo i jindy. Já na ni mám chuť pořád.

Ingredience:
4 vařená vejce
kousek másla (tak 2 cm krychlové)
1 lžička hořčice (může být i dijonská – ale pak nečekejte školkovou verzi)
1-2 lžíce měkkého tvarohu
sůl, pepř



Postup:
Oloupu vejce, nastrouhám je najemno na struhadle, přidám ostatní ingredience, pořádně smíchám a podávám s pečivem.

Tip:
Ještě chutnějších výsledků dosáhneme, když do pomazánky zakomponujeme například ředkvičky a na závěr posypeme pažitkou či petrželkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat